ZAPRASZAMY
w godzinach 8-18
sobota 8-16
niedziela nieczynne
Gwarancje
JAKOŚĆ PRODUKTÓW I GWARANCJE
Wszystkie opony nowe – z datą produkcji nie późniejszą niż 36 miesięcy od daty zakupu, sprzedawane za pośrednictwem sklepu edkar.pl są objęte gwarancją.
Reklamację ma obowiązek rozpatrzyć każdy autoryzowany przedstawiciel danego producenta opon na terenie kraju. Podstawę gwarancji stanowi rachunek za zakupione opony.
W przypadku opon używanych gwarancji udzielamy tylko na wady zauważone w trakcie montażu.
WARUNKI GWARANCJI PRODUKTÓW NIE OBJĘTYCH INDYWIDUALNĄ KLAUZULĄ:
1. Gwarancji udziela się na okres wskazany indywidualnie przez każdego producenta i zgodnie z zasadami podanymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja obejmuje jedynie wady powstałe z winy producenta. Opona jednostronnie lub częściowo zużyta do wartości TWI jest traktowana jako zużyta i nie podlega gwarancji.
2. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych podczas:
- uszkodzenia mechanicznego (przecięcia, przebicia)
- nieprawidłowej eksploatacji
- nieprawidłowego montażu
- złego stanu technicznego pojazdu
- nieprawidłowego przechowywania
3. Zgłoszenia reklamacji trzeba dokonać w punkcie zakupu opon.
4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia towaru do punktu sprzedaży.
5. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej. W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar nowy wolny od wad bądź zwrot pieniędzy za zakup towaru.
Firma edkar.pl nie ma wpływu na decyzje Producentów opon w sprawach orzeczeń reklamacji.