Moje konto  ::  Koszyk  ::  Zamówienie  

Tanie opony, opony używane - hurtownia opon EDKAR

 
Start Katalog Szukaj
KOŁA UŻYWANE
OPONY NOWE
KOŁA NOWE
FELGI ALUMINIOWE
FELGI STALOWE
OPONY UŻYWANE
AKCESORIA


szukaj więcej
Kontakt
Serwisy wulkanizacyjne
Punkty sprzedaży opon
Gwarancje
Regulamin
O naszej firmie
Dostawa
Napisz do nas

GGGG 43123815

Mail
edkar@edkar.pl

tel. stacj. 22 799-77-02
tel. kom. 506 177 484

ZAPRASZAMY
w godzinach 8-18
sobota 8-16
niedziela nieczynne

   
Regulamin  


Regulamin zakupów


§1 Słownik pojęć

1. Sprzedawca – EDKAR Edward Karolak z siedzibą w Słupnie, ul. Cicha 12, 05-250 Słupno, NIP 522-224-00-78, regon 011724880, nr tel. 227997702, adres email: edkar@edkar.pl
2. Klient – osoba fizyczna składająca Zamówienie poprzez stronę internetową
3. Sklep Internetowy – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod adresem: www.edkar.pl
4. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, mające na celu zawarcie umowy zakupu – sprzedaży towarów na odległość, określające co najmniej rodzaj i ilość produktów
5. Towar – opony i felgi dostępne w Sklepie Internetowym
6. Regulamin – niniejszy tekst regulujący działanie Sklepu Internetowego


§2 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania i realizowania umów zakupu - sprzedaży Towarów znajdujących się na stronie Sklepu Internetowego obowiązujące na terenie Polski.
2. Przedmiotem sprzedaży są dostępne w momencie zawierania umowy Towary.
3. Wszystkie ceny podane w Sklepie www.edkar.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
4. Aby złożyć Zamówienie, Klient musi posiadać urządzenie z dostępem do Internetu i poczty email.


§3 Gwarancja jakości
1. Wszystkie opony sprzedawane przez Sklep Internetowy są oponami nowymi i pełnowartościowymi. Każda opona posiada gwarancję producenta.
2. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport": za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.
3. Sprzedawca zgodnie z obowiązującymi przepisami zobowiązuje się do dostarczenia Towarów zgodnych z umową, bez wad fizycznych i prawnych.


§4 Składanie Zamówień
1. Sprzedawca zapewnia następujące formy składania Zamówień:
- formularz w Sklepie Internetowym na stornie www.edkar.pl
- Zamówienia telefoniczne, dzwoniąc na numery 22 799 77 02, 506177484
- Zamówienie poprzez pocztę email: edkar@edkar.pl
2. Złożenie Zamówienia poprzez Sklep Internetowy odbywa się poprzez dodanie Towarów koszyka i postępowanie zgodnie ze wskazówkami widocznymi na stronie Sklepu.
3. Po złożeniu Zamówienia poprzez Sklep Internetowy Klient otrzyma email potwierdzający złożenie Zamówienia. Następnie w możliwie najkrótszym czasie Klient otrzyma email z potwierdzeniem przyjęcia i warunków realizacji Zamówienia.
4. Klient, który po złożeniu Zamówienia stwierdzi błąd w swoim Zamówieniu powinien skontaktować się z nami w celu poprawienia błędnego wpisu.


§5 Warunki płatności
Umożliwiamy Państwu dogodny wybór formy płatności za zamówione Towary:
1. GOTÓWKA LUB KARTA PŁATNICZA – przy osobistym odbiorze opon.
2. PRZEDPŁATA- płatność przelewem na nasze konto PKO BP: 34 1020 1042 0000 8102 0123 2016.
3. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM- płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki – dodatkowy koszt 6 zł.
4. W przypadku niektórych towarów - sprowadzanych na zamówienie, bez względu na wybraną formę płatności możemy poprosić o wpłacenie zaliczki w wysokości 30% wartości towaru.


§6 Koszty i terminy dostawy
1. Wszystkie opony są wysyłane firmą kurierską DPD.
2. W przypadku złożenia Zamówienia do godz. 14 w dniu roboczym i dostępności opon w magazynie wysyłka następuje w tym samym dniu. Doręczenie przez firmę kurierską następuje w przeciągu 48 godzin roboczych na adres wskazany w Zamówieniu.
3. W przypadku zamówienia opon lub felg, które są sprowadzane dla Klienta indywidualnie czas realizacji może się wydłużyć. Klient jest informowany o czasie realizacji zamówienia i o planowanym terminie dostawy.
4. Koszt dostawy:
- opony do samochodów osobowych do rozmiaru 17” – koszt przesyłki 4 szt. = 30 zł
- opony do samochodów osobowych w rozmiarze powyżej 17” – koszt przesyłki 4 szt. = 50 zł
- opony do samochodów dostawczych – koszt przesyłki 4 szt. = 50 zł
W przypadku płatności za pobraniem u kuriera do wyżej wymienionych kosztów należy doliczyć kwotę 6 zł.


§7 Realizacja Zamówienia
Zamówienia staramy się realizować w możliwie krótkim czasie. Wysyłka opon, które posiadamy w magazynie następuje w dniu zamówienia (przy pobraniu) lub w następnym dniu roboczym. Złożenie Zamówienia nie jest równoznaczne z jego realizacją. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji otrzymacie Państwo drogą email lub telefoniczną. Wszystkie zmiany statusów realizacji Zamówienia są do Państwa wysyłane drogą elektroniczną.
- status „przyjęte” – oznacza złożenie Zamówienia przez Klienta
- status „w trakcie realizacji„ – oznacza, że Zamówienie jest w trakcie realizacji, w emailu Klient znajdzie informacje dotyczące czasu realizacji i przewidywanego czasu wysłania Towaru
- status „wysłane” – oznacza, że Towar został wysłany do Klienta, w emailu Klient otrzymuje numer listu przewozowego
- status „Towar przygotowany do odbioru” – oznacza, że Towary zamówione przez Klienta są przygotowane do odbioru osobistego w wybranym przez Klienta serwisie
- status „odebrane” – oznacza, że Towar został odebrany przez Klienta, a Zamówienie zostało zrealizowane
Z uwagi na czasowe niedostępności opon w magazynach cena i czas realizacji może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Klient musi zostać poinformowany i zaakceptować nowe warunki realizacji Zamówienia. W trakcie trwania sezonu szczególnie zimowego możliwe są opóźnienia w dostawach z uwagi na dużą ilość Zamówień. Zawsze odpowiemy na każdego emaila w sprawie Zamówienia. Cennik i asortyment w Sklepie Internetowym jest jedynie zaproszeniem do złożenia Zamówienia. Z powodów ekonomicznych lub zdarzeń losowych zastrzegamy sobie możliwość nie zrealizowania przyjętego Zamówienia. Przy zamawianiu mniej niż 4 sztuk opon –w niektórych przypadkach możliwa jest dopłata z uwagi na koszty transportu z hurtowni.


§8 Montaż opon
W przypadku odbioru osobistego zamówionych Towarów Klient ma możliwość skorzystania z płatnej usługi montażu opon.


§9 Opakowanie przesyłki i problemy w dostawie
1. Opony są pakowane po 2 sztuki – złączone taśmą. Widoczny jest stan i wszystkie parametry opony . W przypadku widocznych uszkodzeń należy wraz z kurierem spisać Protokół Uszkodzeń i niezwłocznie poinformować Sprzedającego.
2. Jeżeli nie zgadzają się parametry opony i otrzymaliście Państwo inny towar niż zamówiony – prosimy NIE ODBIERAĆ PRZESYŁKI!!!


§10 Odstąpienie od umowy – zwrot towaru
1. Każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze Sklepu Internetowego www.edkar.pl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
2. Zasady postępowania w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny:
a) Aby zachować termin uprawniający do odstąpienia od umowy Klient musi przesłać Sprzedającemu pisemne oświadczenie od odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni. Oświadczenie może być przesłane w formie listu pocztowego na adres EDKAR Edward Karolak, ul. Cicha 12, 05-250 Słupno lub poprzez email: edkar@edkar.pl
b) W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny , Klient będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu w terminie 14 dni od dnia pisemnego odstąpienia od umowy.
c) Zwrot Towaru po odstąpieniu od umowy odbywa się na koszt Klienta.
3. Wszystkie płatności związane z zakupem Towaru, po odstąpieniu od umowy zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie Towaru Sprzedawcy. Płatności zostaną zwrócone Klientowi w sposób uzgodniony przez obie strony.
4. Klient nie posiadający statusu Konsumenta nie może odstąpić od umowy. W takim przypadku zasady odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.


§11 Gwarancja – Reklamacje
1. W przypadku Towarów objętych gwarancją producenta należy zapoznać się warunkami gwarancji umieszczonymi w Karcie Gwarancyjnej.
2. Gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza ani nie zawiesza praw Klienta wobec Sprzedawcy wynikających z niezgodności towaru z umową.
3. W przypadku reklamacji związanej z niezgodnością Towaru z umową sprzedaży należy przesłać do Sprzedawcy pisemne oświadczenie na adres EDKAR Edward Karolak, ul. Cicha 12, 05-250 Słupno lub poprzez email: edkar@edkar.pl
4. Klient składający reklamację powinien opisać przyczynę reklamacji, podać dane kontaktowe wraz z dokumentem sprzedaży.
5. Klient może przesłać reklamowany Towar do Sprzedawcy firmą kurierską wysłaną przez Sprzedawcę. Wszystkie sprawy związane z przesłaniem Towaru należy uzgodnić pisemnie bądź telefonicznie ze Sprzedawcą.


§12 Ochrona danych osobowych
1. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.
2. Podawane przez Klienta dane osobowe są niezbędne do realizacji Zamówienia.
3. Wszystkie dane osobowe Klientów są wykorzystywane przez Sprzedającego tylko do procesu realizacji Zamówienia.
4. Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i możliwość ich poprawienia lub usunięcia. Klient ma prawo kontroli przetwarzania danych art. 32 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.


§13 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych tym Regulaminem obowiązują przepisy obowiązującego prawa.
2. Regulamin jest ogólnie dostępny dla wszystkich Klientów.

E-mail

Hasło


Nowy klient?
Zapomniałeś hasła?
...jest pusty

Współpracujemy z:
[Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w Polsce]
[Allegro.pl - największy serwis aukcyjny w Polsce]
185/65/R14 DĘBICA Frigo 2 86T
Nowa zimowa opona zaprojektowana z myślą o kierowcach, którz ..
4 z 5 gwiazdek!
 
Strona główna | Opony nowe | Koła nowe | Opony używane | Twój koszyk | Allegro | Maszyny
Felgi aluminiowe nowe | aluminiowe używane | stalowe nowe | stalowe używane